Monday, April 3, 2023

klok

my hart trek
in die vorm van
‘n klok

     ek prewel ‘n gebed
     mag ons nie lui raak met liefde en
     nooit die noodsaak van die skeppingsdaad minag

ek begin lui van diep binne my bors
dit tril en ril deur al my spiere totdat my lyf
opstyg en beier die wye lug in

     word wakker wêreld, word wakker! 
     die nuwe dag breek aan soos ‘n seisoen van swaeltjies
     in vlug na die reuk van somer


bell

my heart pulls
into the shape of
a bell

     i murmur a prayer
     may we not become lazy with love and
     never underestimate the necessity of the creative deed

i begin to resonate from deep inside my chest
it shudders and shakes through all my muscles until my body
starts to rise and chime through the whole sky

     wake up world, wake up!
     the new day breaks like a season of swallows
     in flight after the smell of summer

 - Lara Kirsten

No comments:

Post a Comment